REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG W FUNDACJI ROZWOJU PSYCHOSPOŁECZNEGO SELF
- Fundacja na stronie www w zakładce Portal Pacjenta? MED FILE umożliwia:
- rezerwację terminu u Specjalistów współpracujących w Fundacji
- wypełnienie zgody na przesyłkę dok. medycznej w formie elektronicznej
- zamawianie dokumentacji medycznej z Fundacji
- dostęp do kodów do e-recept oraz zaleceń z wizyty
- Dostęp wszystkich usług Portalu Pacjenta jest bezpłatny.
- Rezerwacja terminu u Specjalisty wymaga podania Imienia, Nazwiska, numeru telefonu, numeru PESEL.
- Zarezerwowanie wizyty u Specjalisty jest możliwe wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Użytkownika wyraźnej zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych Użytkownika o stanie zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia 679/2016, tzw. RODO) oraz udostępnienia tych danych wybranemu Specjaliście. Usługodawca informuje, że brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika uniemożliwia zarezerwowanie wizyty poprzez Portal Pacjenta.
- W celu Rejestracji Użytkownik wypełnia formularz zamieszczony na stronie podając poniższe dane: Imię, Nazwisko, Telefon, adres e-mail, PESEL.
- Przy rejestracji Użytkownik sam nadaje hasło do konta, przy pomocy którego będzie mógł logować się do systemu.
- Po zalogowaniu się do systemu Użytkownik ma możliwość m.in. rejestracji wizyty, podglądu historii wizyt umówionych, odwołania wizyt oraz opłacania wizyt.
- Użytkownik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i zachowanie poufności swojego hasła do Profilu. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawniony dostęp do Konta na skutek uzyskania dostępu do hasła przez osoby trzecie. W przypadku podejrzenia możliwości ujawnienia hasła osobom trzecim, Użytkownik zobowiązuje się niezwłocznie zmienić hasło lub skontaktować się w tym celu z Usługodawcą.
- Wizytę u specjalisty można też umówić osobiście w rejestracji w siedzibie Fundacji przy ul Jedność 45A w Chełmie lub telefonicznie pod nr tel 608 100 676.
- Opłaty za sesje terapeutyczne dokonać można online podczas procesu rejestracji, aby kontynuować sesje psychoterapii systematycznie zalecamy wcześniejszą rezerwację terminów i dokonanie przedpłaty 50% wartości wizyty.
- Przypomnienie o wizycie jest wysyłane na 2 dni przed wizytą w formie sms-a. Odwołanie wizyty następuje wyłącznie po kontakcie telefonicznym lub mailowym z rejestracją Fundacji.
- Wizyty, które będą realizowane w formie zdalnej(tzw. „online”) muszą zostać opłacone za pośrednictwem Portalu Pacjenta (przelew, blik, karta) najpóźniej do godz. 12:00 dnia poprzedzającego wizytę. W przypadku braku płatności na dzień przed zaplanowaną wizytą pacjent otrzyma SMS z przypomnieniem o konieczności przedpłaty. W przypadku niedokonania płatności, wizyta zostanie usunięta z systemu.
- Wizyty, które będą realizowane w formie zdalnej(tzw. „online”) i są umawiane po terminie wymaganej przedpłaty (o której mowa w pkt. 13)muszą zostać opłacone niezwłocznie po ich umówieniu, za pośrednictwem konta w Portalu Pacjenta (przelew, blik, karta).
- W przypadku opłacenia wizyt, które będą realizowane w formie zdalnej, Użytkownik oświadcza, że jeżeli opłacona wizyta nie odbędzie się o wyznaczonej porze z powodu nieobecności Użytkownika lub z powodu problemów technicznych po stronie Użytkownika (np. brak konta Skype, brak zalogowania do komunikatora o wyznaczonej porze, brak dostępu do internetu) – Użytkownikowi nie przysługuje prawo do zwrotu płatności za wizytę.
- Umawiając wizyty, które będą realizowane w formie zdalnej Użytkownik oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania ze sprzętu video oraz/lub audio. Sprzęt ma umożliwiać dobrą jakość połączenia. Użytkownik deklaruje, że posiada odpowiednie urządzenia, oprogramowanie oraz łącze internetowe, które umożliwia mu skorzystanie z usługi.
- Użytkownik akceptuje fakt, że wizyty umówione przez Portal mogą się w wyjątkowych sytuacjach nie odbyć z powodu problemów technicznych, w takiej sytuacji osoby reprezentujące Usługodawcę (Dział Obsługi Pacjenta) skontaktują się z Użytkownikiem i ustali inny termin spotkania.
- Spóźnienie klienta na sesję /wizytę nie oznacza jej wydłużenia ponad wyznaczone ramy czasowe, klient ma prawo do wykorzystania czasu pozostałego.
- Prosimy klientów o odwoływanie wizyt telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym wizytę lub sesję.
- W przypadku nieodwołania sesji psychoterapii na dwa dni przed ustalonym terminem lub odwołania w dniu sesji, opłata zaliczkowa za nieobecną sesję psychoterapii nie podlega zwrotowi. Zwolnienie z opłaty za nieodwołaną lub odwołaną w dniu spotkania sesję, może nastąpić tylko na wniosek psychoterapeuty.
- W przypadku osób niepełnoletnich do współpracy, w zakresie zaleconym przez prowadzącego terapię, w tym wzięcia udziału w psychoterapii oraz wizytach lekarskich, zobowiązani są rodzice/opiekunowie prawni.