Warsztat Szkoleniowy ” Grunt to Korzenie”
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami używania gry terapeutycznej „GRUNT TO KORZENIE“, która umożliwia wejście w proces terapeutyczny poprzez rozszyfrowywanie i rozwiązanie własnego kodu transgeneracyjnego. Na proponowanych przez nas warsztatach łączymy teorię z praktyką oraz przekazujemy procedury i reguły dotyczące gry.
DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone jest dla psychoterapeutów, psychologów oraz osób pracujących z dziećmi i młodzieżą, posiadających doświadczenie związane z prowadzeniem procesu terapeutycznego.
CO TO DAJE?
Gra diagnostyczna może być wykorzystywana zarówno w doradztwie, jak i w kontekście terapeutycznym z pojedynczymi osobami, rodzinami lub grupami. Przy użyciu tego narzędzia, możliwa jest wszechstronna analiza na tle systemowej i transgeneracyjnej pracy biograficznej, która ułatwia szybką klasyfikację i uporządkowanie danych oraz faktów rodzinnych i osobistych.
Poprzez interwencje terapeutyczne ukierunkowane na rozwój osobowości, promuje się podejście wzmacniające zasoby, co otwiera perspektywę na szybką diagnozę i przejście do niezbędnych, kolejnych etapów rozwojowych.
Historia rodziny widoczna na szablonie drzewa genealogicznego umożliwia graczowi rozszyfrowanie swojego kodu generacyjnego i doświadczenie rozwoju własnego potencjału na tle rozwiązanych starych lojalności i więzi. Dla gracza oznacza to często głęboki i
uzdrawiający wgląd terapeutyczny, który prowadzi do zmiany i rozpuszczenia przestarzałych wzorców i szkodliwych nawyków.
PROWADZĄCA:
Terapeutka: Aldona Karużys tel.: 605 55 75 88
KIEDY:
Chełmskie Centrum Terapii i Rozwoju Self
1 000,00 zł
Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest dokonanie opłaty w wysokości 500,00 zł do dnia (miesiąc przed szkoleniem) na rachunek bankowy firmy
LOSHAR Aldona Karużys Psychoterapia i gry terapeutyczne
53 8436 0003 0000 0026 7992 0001
Drugiej części opłaty należy dokonać w terminie do dnia (w ciągu tygodnia po szkoleniu)
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1
9:00
Runda początkowa. Omówienie zagadnień związanych z tematyką organizacyjną, planem szkolenia oraz wprowadzenie merytoryczne do Modułu I.
10:30
Przerwa 15-minutowa
10:45
Teoria I: Wprowadzenie do metody terapii Generation-Code®. Co oznacza Generation-Code®? Wykład, pytania i odpowiedzi.
12:00
Teoria II: Pierwotny konflikt oraz przysięga lojalności i jej wpływ na zdolność rodziców do nawiązywania relacji z dziećmi, tworzenie relacji między rodzicami a dziećmi, między dziećmi a rodzicami, pomiędzy parami i innymi związkami. Wykład, pytania i odpowiedzi.
13:00
Przerwa obiadowa
14:00
Praktyka I: Prezentacja gry terapii rodzinnej „Grunt to korzenie” – Wersja I. Koło Losu. Zasady gry, procedury, zastosowanie w różnych sytuacjach terapeutycznych. Pierwsze self experience.
15.30
Feedback – wymiana doświadczeń
15:45
Przerwa 15-minutowa
16.00
Praktyka II: Demonstracja gry „Grunt to korzenie” – Wersja II. Diagnostyka i sesja terapii pokazowej.
17:15
Wymiana i dzielenie się doświadczeniami z obserwacji w grupie. Czas na pytania i inne przykłady z praktyki
18:00
Zakończenie
Dzień 2
9:00
Krótkie przykłady ćwiczeń fizycznych stabilizujących zasoby
9.15
Runda początkowa. Omówienie zagadnień związanych z tematyką organizacyjną, planem szkolenia oraz wprowadzenie merytoryczne do Modułu II. Wymiana doświadczeń w grupie.
10:00
Teoria III: Wprowadzenie do gry diagnostycznej „Grunt to korzenie”. (Wersja II) Interwencje, techniki zadawania pytań, procedury. Rozpoznawanie kodu generacyjnego. Zastosowanie diagnostycznie i terapeutycznie.
11.15
Przerwa 15-minutowa
11.30
Praktyka III: Ćwiczenia w grupach „Grunt to korzenie” – Wersja II. Diagnostyka i terapia, self experience, wymiana doświadczeń.
13:00
Feedback, pytania dotyczące teorii.
13:30
Przerwa obiadowa
14:30
Techniki prowadzenia terapii GC I: microtracking, systemowe techniki zadawania pytań, interwencje, itp. sesja praktyczna w małych grupach.
15:15
Feedback z grup, pogłębianie teorii, dydaktyka.
15:45
Przerwa 15-minutowa
16:00
Praktyka IV: Demonstracja na żywo gry „Grunt to korzenie” – Wersja II. Diagnostyka i sesja terapii pokazowej.
17.15
Feedback z grup, pogłębianie teorii, dydaktyka, refleksja.
18:00
Zakończenie